ساخت پست اینستاگرام

 

از تولید محتوا تا فروش محتوا در درکنار شما هستیم

 

پست اینستاگرام یا استوری؟ مسئله این است

امروزه برنامه اینستاگرام به حدی فراگیر شده که جزو جدایی ناپذیر از زندگی افراد شده و هر شخص ساعاتی از روز را به استفاده از آن می‌پردازد. حتی شما که در حال حاضر در حال مطالعه این صفحه هستید احتمالاً برنامه اینستاگرام بر روی گوشی هوشمندتان نصب شده است. افراد بسیار زیادی به‌صورت حرفه ‌ای تولید و فروش محتوا را در این شبکه مجازی دنبال می‌کنند. استوری، ریلز، IGTV و پست اینستاگرام از انواع مطالبی هستند که در این شبکه قرار گرفته و دست‌به‌دست می‌شوند.

چرا تولید پست اینستاگرام مهم است؟

اینستاگرام در سال‌های اخیر با رشد زیاد و ورود افراد به آن حدود 1 میلیارد کاربر در جهان و 24 میلیون کاربر در ایران دارد. این یک فرصت خوب برای دیده‌شدن می‌باشد، کاملاً عقلانی است کسب‌وکار شما در جایی قرار گیرد که مخاطبان بیشتر وجود دارند. همچنین افراد بسیاری در این شبکه شروع به تولید محتوا کرده‌اند، رقابت در این پلتفرم حرف اول را می‌زند. برای آنکه کسب‌وکار خود را در این شبکه شروع کنید نیاز به تولید پست اینستاگرام باکیفیت و جذاب دارید.

پست اینستاگرام

کار خود را در اینستاگرام شروع کنید!

سؤالی که در ذهنتان پیش می‌آید این است که چرا اینستاگرام؟ برای اینکه جواب این پرسش را پیدا کنید این صفحه را حتماً تا انتها بخوانید. این شبکه اجتماعی پس از معرفی بخش Explore خود با موج عظیم تولیدکنندگان محتوا مواجه شد، چراکه این بخش بستری برای رشد استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارها بدل شد. امروزه اکثر پیج‌های غیرشخصی اینستاگرام هدفشان چیزی جز اکسپلور آن نیست.

پست اینستاگرام

من به کسب و کارم اهمیت می‌دهم!

حال که از اهمیت اینستاگرام در پیشرفت کاری خود آگاه شدید، سؤالی در ذهنتان شکل‌گرفته است. چگونه می‌توانم در اینستاگرام پیشرفت کنم؟ این بسیار خوب است زیرا شما به کسب‌وکار خود اهمیت می‌دهید و خواهان پیشرفت هستید. پیشرفت در اینستاگرام بسیار ساده است، کافی است استوری و پست اینستاگرام باکیفیت ساخته و در این شبکه منتشر کنید. بله درست است اوایل کار کمی خسته‌کننده است اما زمانی فرامی‌رسد که بازدیدتان به‌صورت صعودی بالا می‌رود.

ویژگی‌های یک پست اینستاگرام خوب

پست‌های تولیدی برای اینستاگرام باید یک سری ویژگی‌هایی داشته باشد، زیرا در سال‌های اخیر رقابت بین کسب‌وکارها افزایش چشمگیری داشته است. کروماکی لند اینجاست تا کارها را برایتان ساده‌تر کند.

1) محتوای جذاب و کاربرپسند

اگر قصد پیشرفت در اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگر را دارید، باید بدانید کلید کار تولید محتوایی است که کاربر را جذب کند و او را مخاطب شما گرداند. این کار، عمل سختی نمی‌باشد زیرا کافی است شما خودتان را جای مخاطبان بگذارید، چه انتظاری از رسانه خود دارید؟ البته تجربه تعامل با مخاطب بسیار مهم است، ما آماده هستیم تا تجربیات خود را به شما منتقل کنیم.

پست اینستاگرام

2) جذابیت بصری

نکته دیگری که وجود دارد این است که پست اینستاگرام که تولید می‌شود، باید از لحاظ بصری جذاب باشد تا مخاطب را به خود جذب کند. خودتان قضاوت کنید، اگر خدمتی در کار خود ارائه می‌دهید آیا شایسته آن یک پست بی‌کیفیت و غیرحرفه‌ای است؟ خیر، من مطمئن هستم برای کار خود ارزش قائل هستید و برای پست‌های خود یک طراح خوب استخدام می‌کنید. برای تولید محتوای جذاب در اینستاگرام می‌توانید از فون کروماکی استفاده کنید. ما آماده طراحی پست اینستاگرام شما هستیم.

3) کپشن و هشتگ گذاری مناسب

کپشن و هشتگ‌ها در زیر پست شما قرار می‌گیرند، این دو به مخاطبان شما و اینستاگرام کمک می‌کنند. کپشن تجربه کاربر شما را در استفاده از پستتان ارتقا می‌بخشد پس حتماً سعی کنید آن را به‌ درستی استفاده کنید و از درج اطلاعات بیهوده خودداری کنید. هشتگ‌ها هم به مخاطب و هم به اینستاگرام کمک می‌کند تا پست شما در دسته‌بندی مناسبی قرار گیرد. برای اطلاع از این موضوعات می‌توانید بسته ما را تهیه کنید.

پست اینستاگرام

4) استوری

هم اکنون بخش استوری‌های اینستاگرام نیز در بین کاربران بسیار پرطرفدار و محبوب شده است. در این بخش یک سری ابزار اضافی نیز برای مخاطبانتان در دسترس دارید، این وسایل به تعامل هر چه بیشتر شما با مخاطبانتان کمک می‌کند. نظرسنجی، پرسش سؤال و غیره از ابزارهایی اند که در بخش استوری اینستاگرام در دسترس شما است. استفاده از آن می‌تواند تا میزان بسیار زیادی به پیشرفت کاری شما کمک کند پس آن را دست‌کم نگیرید. کروماکی لند می‌تواند طراحی قالب پست و استوری شما را انجام دهد.

مزایای پست اینستاگرام

فعالیت و تولید محتوا در اینستاگرام دارای مزایای بی‌شماری است، در ادامه به چندی از آنان اشاره می‌کنیم.

1) بیشتر در معرض دید قرارگرفتن

همه شما با این موضوع موافق هستید که هر چقدر بیشتر دیده شویم، سوددهی بالاتری داریم. زیرا شما با در معرض دید قراردادن کسب‌وکارتان، خود را به مخاطبان بیشتر می‌شناسانید. هرچه افراد بیشتری شما را بشناسند برند شما معتبرتر و محبوب‌تر می‌شود و نام برندتان در زبان همگان می‌افتد. ما می‌توانیم شما را در معرض دید همگان قرار دهیم.

پست اینستاگرام

2) تعامل با کاربران خود

اینستاگرام در سال‌های اخیر ابزارهای زیادی را جهت تعامل هر چه بیشتر شما با مخاطبانتان توسعه داده است. شما با این کار می‌توانید متوجه شوید، مخاطبان شما به چه چیزی علاقه دارند و در این هنگام است که نقشه کلی تولید محتوای شما نمایان می‌شود. شما به‌عنوان یک کسب‌وکار وظیفه‌تان این است که به نظر مخاطبانتان احترام بگذارید. ما به شما می‌آموزیم چگونه با مخاطبانتان به تعامل بپردازید.

پست اینستاگرام

3) رشد و پیشرفت در پست اینستاگرام

در نهایت تولید محتوا شما در اینستاگرام می‌تواند منجر به رشد و توسعه کسب‌وکار شما شود. درواقع این فرصتی است که اینستاگرام در اختیار شما قرار داده و شما می‌توانید به نحو احسن از آن استفاده کنید. رشد شما در این پلتفرم منوط به ساخت پست و استور اینستاگرام به‌صورت حرفه‌ای و مطابق باسلیقه اکثر مخاطبان شما است.

پست اینستاگرام

با کروماکی لند از تولید محتوا تا فروش آن

خدمات‌دهی به شما عزیزان باعث افتخار کروماکی لند است. ما در طی سال‌های فعالیت خود سعی بر رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود را داشته‌ایم و به این موضوع بسیار می‌بالیم. اگر شما هم قصد توسعه کسب‌وکار خود در اینستاگرام را دارید این مورد را به ما بسپارید. کروماکی لند آماده ارائه انواع خدمات اعم از مشاوره، طراحی قالب پست و استوری، آموزش و غیره به شماست. کافی است ما را انتخاب کنید، از تولید محتوا تا فروش محتوا همراهتان هستیم.
جهت مشاوره و یا سفارش ساخت پست اینستاگرام باما تماس بگیرید.