امروزه همه افراد به دنبال کسب درآمد بیشتر هستند و یا به دنبال شغل دوم پولساز هستند!!!! شاید خیلی از راه های موجود را طی کرده باشید و به نتیجه مطلوبی نرسیده باشید … اما هیچ جای نگرانی نیست امروز در این مقاله به شما همراهان همیشگی کروماکی لند روش های کسب درآمد با پرده سبز را خواهیم گفت. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. 

بگذارید با چند سوال شروع کنیم … 

  • شغل شما چیست؟
  • به دنبال یک شغل دوم با درآمد بالا هستید؟
  • شما مدرس هستید؟
  • دوست دارید از طریق ساخت ویدیو آموزشی درآمد داشته باشید؟
  • بخاطر هزینه های زیاد پشیمون شده اید؟
  • چندین بار تلاش کردید و بازهم به هیچ درآمدی نرسیدید؟
  • به فکر کسب درآمد با پرده کروماکی هستید؟
  • و غیره

شما هم می توانید با پرده سبز رنگ به درآمد برسید … فرقی ندارد چه شغلی دارید یا حتی اگر تا به حال دوربین در دست نگرفته اید و پرده معروف سبز رنگ را از نزدیک ندیده اید …

چه کسانی می توانند با پرده کروماکی به درآمد برسند؟

پرده کروماکی یا همان پرده سبز دو نوع مخاطب دارد:

  1. افرادی که خودشان یک هدف از پیش تعیین شده دارند. مانند مدرسان که قصد ساخت و فروش فیلم آموزشی دارند.  
  2. افرادی که در حوزه تدوین و ساخت فیلم های جلوه ویژه فعالیت دارند
  3. افرادی که قصد دارند تا با استفاده از پرده سبز رنگ یک استودیو بسازند و به افرادی که استودیو کروماکی دارند اجاره بدهند
چگونگی استفاده از کروماکی برای اساتید دانشگاه
مشاهده

شما جز کدام دسته هستید؟

چه کسانی می توانند با پرده کروماکی به درآمد برسند؟
چه کسانی می توانند با پرده کروماکی به درآمد برسند؟

4 روش درآمد زایی با پرده سبز رنگ یا همان کروماکی

  1. اجاره پرده کروماکی
  2. اجاره استودیو کروماکی
  3. اجاره و نصب تجهیزات پرده کروماکی
  4. فیلمبرداری و تدوین با پرده کروماکی

توضیح روش های درآمد زایی با پرده سبز…

در بالا به شما 4 روش کسب درآمد با کمک پرده کروماکی را گفتیم که هر یک از این روش ها درآمد مخصوص خود را خواهند داشت. حال در ادامه این 4 مورد را بیشتر توضیح خواهیم داد. 

1- اجاره پرده کروماکی برای ساخت فیلم آموزشی …

در این مورد شما اگر خود مدرس باشید هزینه زیادی را نخواهید پرداخت تنها هزینه شما خرید پرده سبز رنگ و یک میکروفن برای صدای بهتر و اینترنت می باشد. اگر مدرس هستید و قصد کسب درآمد با تدریس آنلاین و پرده کروماکی را دارید توصیه میکنم سری به مقاله کسب درآمد با تدریس آنلاین بزنید.

ممکن است شما مدرس نباشید اما پرده کروماکی را دارید این بهترین راه برای شما جهت کسب درآمد با کروماکی است. چگونه؟ اجاره آن به مدرسانی که قصد ساخت چند قسمت فیلم آموزشی دارند.

اجاره پرده کروماکی برای ساخت فیلم آموزشی ...
اجاره پرده کروماکی برای ساخت فیلم آموزشی …

2- داشتن استودیو کروماکی و اجاره آن …

حال ممکن است شما مدرس و با یک کارگردان فیلم باشید و نیاز به پرده کروماکی جهت ساخت برنامه خود دارید، اما پرده کروماکی را خریداری نکرده اید! حال باید به استودیو های دارای پرده سبز رنگ مراجعه کنید که هزینه شما یا بر اساس میزان ساعاتی که در استودیو کروماکی هستید محاسبه می شود و یا با توجه به خروجی کارتان هزینه حساب می شود.

کروماکی چیست؟ کاربرد های کروماکی در تولید محتوا
مشاهده

در این حالت داشتن یک استودیو مجهز به پرده کروماکی می تواند یک روش عالی برای کسب درآمد باشد!!!

3- متخصص کروماکی شوید …

بسیاری از افراد هستند که تجهیزات کاملی از کروماکی را دارند از پرده گرفته تا دوربین و باقی تجهیزات … در این حالت افراد بیشماری به شما مراجعه خواهند کرد که تجهیزات را در اختیارشان بگذارید تا بتوانند ویدیو مورد نظر خود را ضبط کنند. 

شما هم می توانید جز این دسته از افراد باشید و با در دست داشتن تجهیزات کامل کروماکی آن ها را اجاره دهد و در مقابلش هزینه هایی را دریافت نمایید.

اجاره تجهیزات کامل کروماکی
اجاره تجهیزات کامل کروماکی

4-فیلمبردار و تدوینگر استودیو کروماکی شوید …

در این حالت شما می توانید به عنوان یک فیلمبردار از صحنه هایی که در مقابل پرده سبز رنگ گرفته میشود فیلمبرداری نمایید و در نهایت ادیت و تدوین و ویرایش جلوه های ویژه این برنامه فیلمبرداری شده به عهده خود شما باشد. 

در این حالت کافیست فیلمبرداری بلد باشید و یک دوربین داشته باشید و بعد یک سیستم و دانش تدوین فیلم های کروماکی و ایجاد جلوه های ویژه به روی پرده سبز رنگ. در این حالت شما می توانید به راحتی درآمد داشته باشید…

سخن پایانی

کروماکی لند در این مقاله به شما همراهان عزیز روش های کسب درآمد با پرده سبز را معرفی کرد که هر یک از این روش ها درآمد خاص خودش را دارد و با توجه به میزان تجربه شما این درآمد بیشتر خواهد شد. فرقی ندارد که شما یک مدرس هستید و یا شغل دیگری دارید با راهنمایی گرفتن از این 4 روش می توانید به درآمد برسید. امیدوارم این مقاله برایتان مفید بوده باشه.

انواع مدل های فون كروماکی و کاربرد آن ها
مشاهده